søndag den 30. august 2009

Sommerpause

Bloggen her har holdt sommerpause ... og pauser er ikke altid af det gode! Nogle gange kommer man så langt bagud, at det virker helt uoverskueligt at få gjort tingene up to-date igen. Det er det, der skete her. Alle de billeder fra alle de dejlige stunder vi havde sammen i sommerferien har jeg simpelthen ikke kunne få taget mig sammen til at få redigeret og komprimeret og gjort "blogklar". Og sidder du inde med en nem og hurtig måde at gøre det på - uden at skulle igennem fem-seks "klik" for hvert billede der skal klargøres, så hører jeg gerne fra dig (jeg bruger i øjeblikket Photoshop - men er absolut ikke superbruger!).
Så i aften fik jeg et ordentligt skub af hende den søde veninde, der var skuffet over, at hun ikke kunne følge med herinde mere. "Bloggen skal handle om NUet - ikke om det, der var! Så kom nu igang!" Jo tak for det - så nu er jeg her med en spag stemme, der fortæller, at jeg nok skal få gjort noget ved det. Både billederne fra sommerferien og "nuet".
Sommerferien er ovre!

Ingen kommentarer: