mandag den 29. december 2008

Stilledag

I dag er her frygtelig dejligt stille i huset - manden og den 5-årige er i Jylland. Førstnævnte på arbejde, sidstnævnte på forkælelsestur hos Bedstemor og Bedstefar!
De to 8-årige er på besøg hos vores gamle naboer, så de kommer først hjem ved sengetid. Så det er kun mig og den 3-årige, der fordriver tiden med at se lidt fjernsyn, køre i bus, bygge togbane, dase, spille Hyper-dash og gøre kål på julen.
Han sad og sang, mens han legede, og her hans version af en kendt julesang:
"Bjældeklam, bjældeklam, ude på en sti."
Det måtte jeg så tage til efterretning, så nu måtte julen smides ud, og der står nu et juletræ tømt for pynt i stuen - men lysene har jeg ikke nænnet at tage af endnu ... måske senere i aften ... måske i morgen.
Vil gerne hilse alle læserne af denne blog, og jeg håber, at I har haft en dejlig, fredelig og glad jul.
Jeg sender jer de bedste hilsner og gode ønsker for 2009!!

Ingen kommentarer: