torsdag den 10. september 2009

Godt for sjælen?

Min kursus-venner tog i går eftermiddags til Auschwitz og Birkenau - men det var ikke lige, hvad min sjæl havde brug for! Så jeg blev hjemme og arbejdede. Det var heller ikke, hvad min sjæl havde brug for, men det var et nødvendigt onde, ellers havde min sjæl og min kollega brug for krisehjælp mandag morgen!
Efter at have siddet længe og arbejdet, tænkte jeg, at min sjæl ville have godt af en løbetur. Så på med sko, tøj og iPod.
Jeg befinder mig lige nu i Kraków for dem, der ikke ved det, og jeg kender ikke terrænet. Så det blev et kvarter den ene vej, og et kvarter den anden vej.
Jeg er ikke sikker på, at den tur gjorde noget godt for mine lunger - men den var god for kredsløb, muskler og generelt velbefindende.
Og ud fra blikkene jeg fik fra de myldretidsplagede fodgængere, så er det bare ikke dagligdag at se nogen løbe rundt i gaderne.

Ingen kommentarer: