tirsdag den 21. oktober 2008

Det var så den ferie ...

Så er ferien slut - og af en eller anden mærkelig grund fik jeg slet ikke blogget hele ugen. Det må jeg så bøde for i aften, og jeg har lovet mig selv, at jeg skal være mere flittig med at få det gjort med det samme af to grunde: 1) Det tager alt for lang tid at sidde og ordne alle de billede på en gang. 2) Man glemmer for meget inden man når at få det skrevet ned.

Men her kommer i få ord lidt fra vores efterårsferie.
Vi begyndte hos Farmor og Opa.
Der fik vi lige testet en helt ny legeplads - og den blev vist godkendt :-)

En anden legeplads blev også indtaget, og der boltrede både unge og ældre sig.

Den yngste var - og det er ikke nogen overraskelse - meget tilfreds med, at man derfra havde frit udsyn til et af de største stationsområder i Danmark!


At gå på æblerov i Opas plantage er er heller ikke at kimse ad ...


Og får man en tur ned til stranden bag på vognen af havetraktoren sammen med fætrene, ja så er man jo nærmest lykkelig!





Ingen kommentarer: