torsdag den 11. september 2008

Den sidste solnedgang

Solen går ned klokken 18.59. Så nu er solen sendt ned for sidste gang fra balkonen på 7. sal, og de talrige flagermus har overtaget luftrummet. Jeg sidder her og prøver at få lavet det arbejde, jeg havde taget med herned i det naive håb, at jeg ville få noget af det lavet.
Men dagene har været fulde af informationer, så der var ikke plads til mere i hovedet om aftenen, end at få sorteret al den information og lagt den i de rigtige kasser oppe i hovedet.
Så nu sidder jeg her … og skriver blog i stedet for …

Døren til altanen er forsvarligt lukket, for tænk hvis en af de bevingede gnavere fik forvildet sig herind. Dem af jer, der kender mig godt, vil vide, at det ville have været en ganske traumatisk hændelse.

I morgen går det hjemover – de første farveller er allerede sagt til dem, der rejser tidligt i morgen.
Det er altid vemodigt, når opbruddet griber om sig, men for min del glæder jeg mig MEGET til at se min kære igen!

Ingen kommentarer: