lørdag den 27. september 2008

Hårsnak

I går var det tid til at få sat skik på "styrthjelmen", så jeg tog dankortet i ed og begav mig afsted til min stamfrisør.
Og når man bor som vi gør, så må man finde sig i, at man ofte møder kendisser når man færdes i området. Og flere gange har jeg da også delt frisør tid med Githa Nørby, og det har da været ok.
I går kom så Hilda Heick ind - og så skidt da - hun er da altid så nydelig i håret.
Men kommer Sussi ind, eller Pia Gjellerup - så er jeg forsvundet!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg bor selv på Frederiksberg og jeg synes da det er bekræftende at jeg har samme frisør som fx. 'Mercedes' fra 2900! :-))

/Maria

Anne-May Müller sagde ...

Og det vigtigste er jo i virkeligheden også, at garnet sidder fornuftigt - men det andet er da også lidt sjovt ;-)